HelpenAansluiten

Via HelpenAansluiten kan je jouw klanten gratis helpen bij het aansluiten van alle nutsvoorzieningen. Je klant kan zich daardoor focussen op de nieuwe woning en hoeft zich niet druk te maken over het tijdig aansluiten gas, water, elektra en eventuele overige nutsvoorzieningen zoals tv, internet en (mobiele) telefonie.

HelpenAansluiten werkt hiervoor uitsluitend samen met A-merk aanbieders die betrouwbare dienstverlening bieden en de klant niet opzadelen met hoge kosten. Deze A-merk aanbieders zijn o.a. Vattenfall, Feenstra, Vitens, Vodafone, T-Mobile, Ziggo etc. Doordat je dit via je Yes-co systeem of de eigen website module doet, kan je kiezen voor één van onderstaande vergoedingen.

Hoe werkt het?
In je Yes-co systeem kan je via de button ‘Energie Aanvraag’ aan de zijkant van je systeem, snel en eenvoudig berekenen wat de te verwachten energiekosten bij een woning zijn, maar ook meteen een offerteformulier voor je klant invullen. Na ontvangst van dit formulier, neemt een deskundige adviseur van HelpenAansluiten contact op met je klant en regelt samen met hem alle gewenste aansluitingen. Uiteraard wordt je klant gedurende dit traject op de hoogte gehouden van de voortgang en kan deze via een ‘mijn omgeving’ ook op de voet volgen. Zijn er vragen, dan kan de klant rechtstreeks contact opnemen met zijn adviseur van HelpenAansluiten. Het enige wat jij hoeft te doen is het invullen van de gegevens van de klant en het formulier versturen!

Vergoedingen
Wanneer jouw klant daadwerkelijk een contract afsluit met één van deze partijen, kan jij kiezen uit één van onderstaande vergoedingen:

Optie 1: Brandveiligheidspakket voor je klant
Uit naam van jouw kantoor ontvangt de klant een brandveiligheidspakket met o.a.v. een CO2 melder, brandblusser, branddeken etc. Dit pakket wordt na ingang van het contract aan de klant verzonden en vertegenwoordigt een waarde van ongeveer €110,-

Optie 2: Commissie (let op: je dient een btw-administratie te voeren)
Jij ontvangt een vergoeding. Voor een overzicht van deze vergoedingen, klik hier.

Module Energie & Nutsvoorzieningen op je eigen website
Je kan daarnaast ook een module op je eigen website plaatsen waarbij jouw klanten direct zelf de maandlasten kunnen berekenen of een energie advies kunnen aanvragen. Je kiest zelf welke vergoeding je daarbij inzet. Voor een voorbeeld, klik hier.

De kleine lettertjes
Nadat HelpenAansluiten de aanmelding van je klant bij de leverancier aangemeld heeft, gaat de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen in. Binnen deze periode kan je klant kosteloos afzien van de overstap naar de betreffende leverancier(s). Na afloop van deze afkoelperiode, ontvangt de klant het brandveiligheidspakket óf ontvang jij de commissie. Deze wordt rechtstreeks op jouw rekening gestort, waarna je hiervan een specificatie per email ontvangt.

HelpenAansluiten benadert de klant alleen voor de hierboven genoemde service en dus niet voor andere doeleinden.