Taken beheer

Maak taken(sets) aan en wijs deze toe aan medewerkers met een bepaalde rol of direct op naam. Zo weet iedereen welke taken er nog moeten gebeuren en welke al afgerond zijn. Werk op de homepage vanuit het overzicht van jouw openstaande taken en neem gemakkelijk taken over van (zieke) collega’s.

Beheer/ set up
In het beheer kan je per soort object en relatie (bijv. bestaande bouw verkoop, – verhuur, BOG, individu, contactpersoon etc) standaard takenlijsten aanmaken.

Zo kan je bijvoorbeeld een takenset met hieronder verschillende taken onder bestaande bouw verkoop aanmaken voor ‘in verkoop name’ en ‘verkocht’ of voor bepaalde speciale objecten (bijv. afkomstig van een samenwerkingsverband) naast de set voor ‘normale’ verkoop. Je kan dit voor jullie eigen kantoor naar wens inrichten.

In de Extra Instellingen heb je onder Applicatiebeheer (te zien als je beheerrechten hebt) een kopje taken met hieronder ‘Sets en Management’.
 

Onder sets heb je de mogelijkheid een takenset toe te voegen onder een bepaald scenario. Selecteer hiervoor het juiste scenario en geef de set een naam. Geef gelijk aan of je wilt dat deze set taken standaard aangevinkt moet zijn bij de aanmaak van een object of project.

Met  kan je taken onder de set toevoegen. Je kan de taken wijzigingen door ze via Management te benaderen.

De taak kan standaard aan een bepaalde medewerker of aan een rol toegewezen worden, bijv. binnendienstmedewerker. Als de taak aan een rol toegewezen wordt, krijgt degene die met deze rol aan het object of de relatie toegewezen is automatisch deze taak op zijn of haar naam.