V2.22



Nieuw Tabje Collegiaal

Het Collegiale aanbod gedeelte staat nu onder een aparte tab ‘Collegiaal’. (Deze is alleen zichtbaar voor NVM makelaars die de Collegiale Overzichten in de App Market hebben geactiveerd).

Hierbij is ook een snelzoeker toegevoegd, zodat je alleen maar de naam van een object (archief of actief ) hoeft in te voeren om daarover informatie te krijgen:

Ook is er een extra kopje ‘Intrekkingen + afmeldingen’ toegevoegd.

Objectfoto’s bij een collegiaal object kunnen nu in een Gallery geopend worden (dus niet meer in een nieuw scherm).

Onder ‘Gemuteerd’ staan objecten die een wijziging of een prijswijziging gehad hebben.

 


Foto's

We hebben een wijziging doorgevoerd waarbij je nu maximaal 100 objectfoto’s in het systeem kan plaatsen en ook kunt publiceren naar Tiara (Funda) of andere websites (mits deze dit aantal foto’s ondersteunen!).

Om te voorkomen dat al deze 100 foto’s in een brochure geplaatst worden (welke daardoor te zwaar zou worden om te genereren / emailen), is er bij het genereren van de brochure en het kiezen van de gewenste foto’s hiervoor een melding bij gekomen. 

Ook zie je in dat scherm nu een melding t.a.v. het verkleinen van .rtf bestanden.

We hebben ook een melding doorgevoerd die opkomt wanneer je na een fotowijziging niet alle foto’s aanvinkt zodat je dit niet meer kunt vergeten.


Nieuwe Digitaal Ondertekenen App

Via de Stiply App een volledige koppeling met het Yes-co systeem voor digitaal ondertekenen (muishandtekening, TAN SMS en iDin), dus vanuit het systeem start je een ondertekeningsverzoek, volgt deze via de container ‘Digitaal Ondertekenen’ op de Intro Page en ziet vervolgens het door alle partijen ondertekende document terug onder ‘Dossier’ als pdf.

De voordelen:

  • Geen gedoe met printen & scannen
  • Volledig automatisch
  • Tijdsbesparing
  • 100% betrouwbaar & veilig
  • 100% rechtsgeldig
  • eigen branded omgeving
  • koppeling met je systeem, dus alles overzichtelijk

Doordat wij een abonnement bij de provider hebben, hoef je zelf geen abonnement af te sluiten, maar betaal je alléén voor de ondertekeningen die je verstuurt.
Dus voor de kosten hoef je het niet te laten!


AVG aanpassingen

In het kader van de AVG, kun je nu bij documenten en relaties aangeven hoe lang ze bewaard mogen worden.

Hierna kan je bij het tabblad Overzichten (onder Dossier > Dossier items) alle documenten naar voren halen waarbij een einddatum is ingesteld en daarbij kiezen of je dit wilt zien voor actieve- of gearchiveerde projecten/relaties:

Verder heb je nu ook de mogelijkheid om bij het tabblad Overzichten (onder Dossier > Verlopen Dossier Items of Relaties > Verlopen relaties) ook te bekijken welke documenten wanneer verlopen.

 


Zoekers App toegevoegd

Omdat Funda objecten nu real-time publiceert, heeft dat uiteraard ook gevolgen voor de Vraagzijde (de zoekersmails). Doordat ook hier de 24-uurs regel niet meer geldt, kunnen we nu vaker zoekersaanbod laten versturen. Via de App Market van je systeem (onder Zoekers) heb je nu de keus om 1x of 2x per dag (eigen en/of collegiaal) aanbod aan je zoekers te laten versturen.
Ook kan je nu zelfs continu real-time aanbod laten versturen via MijnHuiszaken.
Let oponderstaande opties zijn alleen beschikbaar voor NVM-makelaars!

1) Aanbod 1x per dag versturen
Hierbij wordt 1x per dag (in de ochtend), nieuw aanbod van de voorafgaande 24 uur, passend bij het zoekprofiel van de betreffende zoeker, verstuurd.
Kosten: €20,80 per maand.

2) Aanbod 2x per dag versturen 
Hierbij wordt 2x per dag nieuw aanbod, passend bij het zoekprofiel van de betreffende zoeker, verstuurd (1x ‘s-ochtends en 1x in de namiddag).
Kosten: €25 per maand.

3) Nieuw! MijnHuiszaken real-time aanbod
Wil je je zoekers helemaal op hun wenken bedienen, dan kun je ze een MijnHuiszaken omgeving aanbieden.
Hiermee kunnen ze zelf actief zoeken in het hele NL aanbod, maar ook aan de hand van een vooraf ingesteld zoekprofiel, push-berichten ontvangen zodra er passend aanbod is of een melding ontvangen van een prijswijziging bij één van hun als favoriet opgeslagen woningen. Ze kunnen zelf instellen hoe vaak en op welke manier (email, sms of beiden) ze aanbod willen ontvangen. Ook kunnen ze hypotheekberekeningen maken of extra diensten bestellen.
Kosten: gratis voor klanten, voor makelaars & hypotheekadviseurs éénmalig €250 voor het aanmaken en inrichten van de branded omgeving (daarna €5 per account per jaar). Te bestellen via info@yes-co.nl